Garanție

Garanția (garanție – orice angajament asumat de vânzător sau producator fata de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde condițiilor enunțate in declarațiile referitoare la garanție sau in publicitatea aferenta – art. 2, pct 9 lit e din L449 /2003); reprezintă obligația legala si contractuala pe care Vânzătorul o are către Utilizator, utilizatorul fiind reprezentat de orice persoana fizica sau juridica ce realizează o tranzacție in scopul primirii de bunuri si prestării de servicii din partea Vânzătorului.

Utilizatorul ia la cunoștința si este de acord cu efectele si obligațiile pe care garanția le reprezintă in momentul achiziționării produsului, fie solicitând expunerea succinta a punctelor cheie din garanție,  prin mijloacele de comunicare din site, unui reprezentant al firmei in momentul efectuării comenzii, fie prin parcurgerea informațiilor despre garanție, informații ce se regăsesc pe site-ul www.itool.ro in secțiunea termeni si condiții/garanție.

Garanția oferita de Vânzător începe sa-si producă efectul in momentul ridicării de la curier a produselor expediate.

Garantie si Service

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre ITOOL SERVICE GSM SRL beneficiezi de certificat de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale.

Conditii de Garantie

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie.

In cazul in care produsul achizitionat de dumneavoastra prezinta defectiuni de fabricatie sau incompatibilitate cu dispozitivele pentru care este destinat, beneficiati de garantia produsului.In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

NU fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau fisurate etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Ne puteti contacta pe email suport@itool.ro sau telefonic la numarul 0730 175 100.

Item added to cart.
0 items - 0,00 lei