Termeni și condiții

I. Identificare comerciantului online

Serviciul www.itool.ro este oferit de ITOOL SERVICE GSM SRL.

Date de contact:
Telefon: 0730175100
E-mail: office@itool.ro; support@itool.ro
Adresa: B-dul. Timisoara, Nr. 71, Bl. M47, Sc. 1, Sector 6, Bucuresti
CUI 34994397
J40/11181/11.09.2015

II. Despre iTool.ro

iTool.ro este un serviciu de comert electronic / comert online / prin internet. Achizitia produselor se face pe baza comenzilor primite pe site sau prin telefon.Produsele comercializate de ITOOL SERVICE GSM SRL sunt produse noi.

Cu peste 8 ani de experienta (Service iPhone , Service iPad , Service Macbook , Service iMac ), Service APPLE iTool cu sediu in Sectorul 1 Bucuresti in industria repararii echipamentelor Apple, ne mandrim cu servicii si produse de calitate, dar si cu un portofoliu de peste 50.000 clienti multumiti. Oferim servicii Apple profesionale de reparatii hardware si software, pentru toate produsele Apple. Echipa noastra este intotdeauna pregatita sa va ofere imediat sfaturi,sa va raspunda la intrebari, estimari de preturi si timp, indiferent de problema pe care o aveti. Toti clientii nostri beneficiaza de reparatii in cel mai scurt timp posibil, utilizand piese originale sau de cea mai buna calitate. 70% din probleme se rezolva in maxim 30 min, numai la service iTool.

Avantajele oferite de Service iTool sunt:

  • oferim servici de calitate in cel mai scurt timp posibil;
  • raportul calitate/pret excelent;
  • oferim garantie pentru orice reparatie executate la noi in service;
  • consultanta calificata gratuita;
  • folosim doar piese originale OEM sau de cea mai buna calitate;
  • toate reparatiile sunt facute dupa standardele producatorului;
  • primiti informatii complete despre problemele si variantele de reparatii ale produsului intrat in service;
  • solutii complete, contracte de service, contracte de garantie si post-garantie;

Promptitudinea in executarea lucrarilor, un factor esential in colaborarea firmei noastre cu clientii fie vorba de companii sau persoane fizice. Raspundem pentru toate interventiile facute.Service Apple iTool va asteapta cu cele mai bune preturi in domeniu!

III. Proprietatea Intelectuala

Continutul, designul si produsele www.itool.ro , precum si orice alt material avand legatura cu acesta trimis de dvs. prin e-mail sau furnizat de dvs. prin orice alta modalitate (de exemplu: articole, design, descriere produse si orice alte materiale, produse) apartin Societatii si/sau colaboratorilor sai – acolo unde acest lucru este specificat in mod expres (drept de autor) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu puteti utiliza, reproduce sau permite numanui sa utilizeze sau sa reproduca materialele sau produsele www.itool.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila din partea Societatii.

Este permisa crearea limitata, irevocabila si neexclusiva a hiperlink-urilor catre pagina de index a www.itool.ro atat timp cat aceasta actiune nu prezinta serviciul www.itool.ro intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva.Pentru orice probleme legate de proprietatea intelectuala va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail support@itool.ro .

IV. Angajarea Răspunderii Contractuale

La momentul lansării unei Comenzi pe Site, Utilizatorul acceptă implicit modalitatea de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile de prezentare și desfacere a produselor.

Notificarea către Utilizator, după efectuarea Comenzii are rol de informare pentru înregistrarea solicitării de cumpărare si nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail), SMS, telefonic fără a fi procesată.

Pentru motive justificate – inclusiv erori de sistem (evidente prin discrepanțe vădite precum preț derizoriu raportat la valoarea corectă a produsului), Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produse din Comanda până la zero inclusiv. Dacă modifică cantitatea de Produse din Comanda va notifica Utilizatorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata sau diferența.

Contractul nu se considera încheiat intre Vânzător si Utilizator decât în momentul primirii de către Utilizator de la Vânzător, prin e-mail, SMS,a notificării de expediere a Comenzii.

Informațiile prezentate pe Site-ul Vânzătorului vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate. Certificatul de garanție poate fi emis în formă electronică, disponibil on line.

V. Comanda

În principiu Vânzătorul se adresează oricărui Utilizator în vederea vânzării Produselor.

Pentru motive justificate Vânzătorul își rezerva dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului in vederea efectuării unei Comenzi si/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activității acelui Utilizator, acțiunile acestuia ar putea prejudicia Vânzătorul sau Vânzătorul apreciază că există intenția de fraudă la lege ori la prezentele Condiții. Justificarea se prezintă la cerere Utilizatorului al cărui acces a fost restricționat prin mijloacele de comunicare prezentate pe site. Orice protest va fi analizat, răspunsul și comunicarea acestuia este la latitudinea Vânzătorului.

Restricționarea accesului se poate face și pentru situații în care Vânzătorul apreciază că volumul neobișnuit de mare de trafic de la același utilizator sau același punct de acces la internet poate fi contrar intereselor sale în protejarea proprietăți intelectuale sau industriale.

Vânzătorul poate prezenta pe propriul site reclame sau promoții ale unor terți, răspunderea Vânzătorului pentru conținutul acestor reclame sau promoții nu poate fi angajată.

In condițiile prevăzute de lege, prețul produselor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. Utilizatorul poate solicita informații despre acestea Conform OUG 5/2015.

Plățile efectuate de către Utilizator sunt în lei, conform prețului afișat. Orice comision de transfer bancar sau de conversie valutară sau orice alt cost perceput de banca plătitorului, banca corespondentă sau un terț implicat în procesul de efectuare al plății, este responsabilitatea Utilizatorului. În caz de restituire a sumei, Vânzătorul este responsabil doar pentru prețul încasat (identic cu cel afișat pe site și acceptat în comandă). Daca dintr-un motiv nejustificat Utilizatorul returneaza produsul, toate taxele de transport tur-retur sunt responsabilitatea acestuia si se va retine costul acestora din suma achitata.

Informațiile despre Produsele disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Vânzătorul poate propune Cumpărătorului, după achiziționarea Produsului, înscrierea unui Review legat de produsul cumpărat. Această solicitare nu creează Cumpărătorului vreo obligație, scopul este de a ajuta viitorii Utilizatori să cunoască dinainte mai bine produsul dorit.

Cum Comanzi:

Selectarea produselor dorite

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre o pagina unde puteti alege sa va intoarceti la cumparaturi sau sa vizualizati Cosului de cumparaturi, aici aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, puteti modifica cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, apasati pe butonul Continua cumparaturile.

Informatii pentru expediere

Pentru a finaliza comanda, din cosul de cumaparaturi apasati pe butonul Finalizare comanda. Aici aveti posibilitatea de a face comanda cu sau fara un cont – adica fara sa va creati un cont nou sau sa va logati la un cont deja existent.

Puteti sa va faceti si ulterior un cont pentru a va descarca facturile, pentru a vedea istoricul comenzilor, pentru a plasa comentarii si feedback, etc. Trebuie doar sa va creati si confirmati contul cu aceiasi adresa de email ca aceea pe care ati folosit-o la plasarea comenzilor.

Plasarea comenzii

Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati, selectati apoi metoda de livrare dorita si folositi campul Observații comandă, care va permite sa ne transmiteti eventuale alte informatii suplimentare.

Dupa ce ati bifat ca sunteti de acord cu conditiile practicate de magazinul nostru, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator.
In functie de greutatea produselor si localitatea de livrare pot exista costuri de expeditie suplimentare fata de cele standard. Aceste costuri vor fi adaugate automat in comanda pe care o plasati

Plata online

Plata online cu cardul se face prin procesatorul Banca Transilvania, astfel pentru plata online veti fi redirectat catre o alta pagina in care va trebui sa completati datele cardului dvs.

VI. Garantia produsului

Garanția (garanție – orice angajament asumat de vânzător sau producator fata de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde condițiilor enunțate in declarațiile referitoare la garanție sau in publicitatea aferenta – art. 2, pct 9 lit e din L449 /2003); reprezintă obligația legala si contractuala pe care Vânzătorul o are către Utilizator, utilizatorul fiind reprezentat de orice persoana fizica sau juridica ce realizează o tranzacție in scopul primirii de bunuri si prestării de servicii din partea Vânzătorului.

Utilizatorul ia la cunoștința si este de acord cu efectele si obligațiile pe care garanția le reprezintă in momentul achiziționării produsului, fie solicitând expunerea succinta a punctelor cheie din garanție, prin mijloacele de comunicare din site, unui reprezentant al firmei in momentul efectuării comenzii, fie prin parcurgerea informațiilor despre garanție, informații ce se regăsesc pe site-ul www.itool.ro in secțiunea termeni si condiții/garanție.
Garanția oferita de Vânzător începe sa-si producă efectul in momentul ridicării de la curier a produselor expediate.

Garantie si Service

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre ITOOL SERVICE GSM SRL beneficiezi de certificat de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale.

Conditii de Garantie

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie.

In cazul in care produsul achizitionat de dumneavoastra prezinta defectiuni de fabricatie sau incompatibilitate cu dispozitivele pentru care este destinat, beneficiati de garantia produsului.In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

NU fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau fisurate etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Ne puteti contacta pe email support@itool.ro sau telefonic la numarul 0730 175 100.

VII. Politica de retur pentru produse iTool achizitionate online

Daca un produs cumparat de la iTool.ro nu îndeplineste toate criteriile cerute de tine îl poți returna in 15 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Completeaza formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării și să alegi adresa de la care produsul va fi ridicat in vederea returnarii.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de iTool.ro

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că sunt sigilate. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Retine!

Dacă alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda:

  • Voucherul este transmisibil și se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
  • Perioada de valabilitate este de 12 luni;
  • Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă.

Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

  • Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 15 zile calendaristice;
  • Cumparatorul isi asuma costul transportului pentru returul dintr-un motiv neintemeiat.

VIII. Livrarea produselor

Livrarea produsului achiziționat reprezintă modul in care acesta ajunge la cumpărător, acesta intrând in posesia lui. Livrarea se realizează de către companii colaboratoare specializate, sau prin intermediul curierilor proprii ai vânzătorului.

Considerăm că livrarea produsului/produselor comandate, confirmate și achitate este cauza încheierii contractului. Din acest considerent acordăm atenție deosebită acestui subiect.

Termenul estimativ afișat pentru livrarea produselor pe site o data cu prezentarea respectivelor produse, se refera exclusiv la zile lucrătoare și reprezintă cea mai optimistă estimare în condiții ideale.

Livrarea coletelor se va face in 24-48 ore de la sediul nostru, prin easy-box sau livrare la adresa aleasa de Utilizator.

Înainte de a va fi onorata o comanda plasata pe site-ul nostru, ești notificat pe email, SMS sau apel telefonic.

Livrarea produselor se efectuează de către SAMEDAY GRATUIT pentru comenzile platite cu cardul pe site iar costul de transport pentru comenzile platite ramburs este de 15.00 Lei.

Sameday Courier își rezervă dreptul de a nu asigura livrarea în termenul menționat mai sus, în următoarele condiții:

  • Condiții meteorologice nefavorabile (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  • Volum mare de comenzi intrate în rețea, în anumite perioade din an (Crăciun, Paște, Black Friday, 1-8 Martie)

Livrarea prin intermediul Sameday Courier se realizează conform standardelor si procedeelor specifice implementate si folosite de către aceasta firma. Nu suntem răspunzători de întârzierile sau erorile provocate din culpa Sameday Courier.

Livrarea gratuita și preturile de livrare comunicate mai sus ori pe website sunt valabile doar pentru livrările efectuate in raza de acoperire a Sameday. Pentru destinații aflate in afara oricarei acoperiri nu se percep taxe de transport. Poti comanda oriunde fara alte costuri suplimentare.

Sameday dispune de agenții in orice județ de pe teritoriul României, agenții prin care va trece fiecare expediție din acea zona. Localitățile aflate la distante îndepărtate de agenția teritoriala pot avea întârzieri la livrare care nu ne pot fi imputate și pe care nu ni le asumăm.

In cazul apariției unor situații neprevăzute (blocaje trafic, condiții meteo nefavorabile, imposibilitatea mijloacelor de transport in comun de a-si efectua traseele), ne rezervam dreptul de a amâna comanda.

De asemenea, exista cazuri excepționale in care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de noi. Acestea includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majora, conform uzanțelor legii din Romania. Toate aceste situații ne exonerează de răspunderea privind întârzierea sau chiar anularea livrării.

Înainte de fiecare livrare, vei fi contactat de către curier. In cazul in care curierul nu te găsește la adresa menționata, in intervalul orar stabilit de comun acord si in conformitate cu programul de lucru al firmei de curierat, acesta va reveni încă o data, după ce a restabilit contactul cu tine.

Cum beneficiati de livrare easyBox:

  1. Adaugati in cos produsele dorite;
  2. Selectati in check out la modalitatea de livrare Sameday EasyBox si alegeti locatia;
  3. Selectati metoda de plata dorita (card online, ramburs la pos-plata cu cardul la locker) si finalizati comanda;
  4. Dupa expedierea acesteia, atunci cand comanda ajunge in EasyBox veti primi un email de la Sameday cu un cod QR, pe care il scanati pentru a debloca lockerul in care se afla coletul dvs.;
  5. Poți ridica produsele din easybox la orice oră din zi și din noapte, în maximum 36 de ore de la momentul în care ești anunțat prin SMS, 72 de ore în cazul comenzilor livrate vineri sau 48 de ore pentru comenzile livrate sâmbătă. Excepție fac easybox-urile amplasate în centrele comerciale, al căror program coincide cu cel al centrului.

In cazul refuzului unui colet livrat, conform comenzii efectuate pe site-ul nostru, ești de acord sa achiți in avans următoarea comanda, indiferent de valoarea produselor comandate.

Termenul de livrare afișat pe site va fi decalat in cazul sărbătorilor legale.

Comenzile efectuate în zilele nelucrătoare și după ora 15:30 a zilelor lucrătoare sunt expediate în prima zi lucrătoare care urmează.

Pentru claritate: niciun termen prezentat nu este asumat contractual! Toate aceste termene sunt estimări ideale.

Termenul maxim asumat de livrare de către noi este de 7 zile lucrătoare. Dacă nu primești comanda confirmată și acceptată în acest interval, indiferent dacă nu am putut livra produsul sau din motive de curierat, îți vom restituii valoarea achitată.

Prin plasare comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețurile, tarifele de expediție si timpii de livrare.

IX. Litigii

In cazul apariției oricăror neînțelegeri intre Vânzător si Cumpărător, se va încerca rezolvarea acestora pe cale amiabila. In cazul apariției unui litigiu, pârțile accepta, conform legislației in vigoare, competenta instanțelor judecătorești de la sediul Vânzătorului pentru profesioniști și conform legii pentru consumatori.

X. Proprietate Intelectuală și Industrială

Pozele aferente produselor comercializate sunt proprietatea Vânzătorului, orice folosire neautorizata a acestora intrând sub sancțiunile legislației in vigoare. Bannerele publicitare si textele acestora sunt, de asemenea proprietatea Vânzătorului. Logo-urile operatorilor de telefonie sau date afișate pe site sunt proprietatea respectivelor entități, orice drept asupra acestora aparținându-le. Logo-urile producătorilor sau ale firmelor de curierat cu care Vânzătorul colaborează sunt proprietatea companiilor respective, ele constituind proprietatea acestora, Vânzătorul afișându-le pe site doar in scop informativ.

Întregul conținut a site-ului, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vânzătorului. Folosirea acestor de către alte persoane (fizice sau juridice) este interzis. Legislația relevantă în materie fiind aplicabilă inclusiv pentru despăgubiri. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, Codul civil Român, LEGE nr. 202 / 2000 (actualizata) privind unele măsuri pentru asigurarea respectarii drepturilor de proprietate intelectuala în cadrul operațiunilor de vămuire, Cyberlaw.

Nimănui nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terți modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea , expunerea, includerea oricărui Conținut in orice alt context decât cel original intenționat pe site, fără acordul scris al proprietarului. Utilizarea personală non comercială conform destinației inițiale, în concordanță cu scopul urmărit de Vânzător este permisă limitat.

Nu constituie obligație contractuala transmiterea către Utilizator prin orice mijloc de comunicare, accesare sau vizualizare de către acesta a conținutului, fără intenția de a produce modifica sau stinge raporturi juridice a vânzătorului.

XI. Dispozitii finale

Valoarea maxima a obligatiilor ITOOL SERVICE GSM SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de Vanzator de la clientul respectiv.

Vanzatorul isi rezerva dreptul unilateral de a schimba, corecta, adauga si/sau retrage acesti termeni fara o notificare prealabila, aceste schimbari intrand in vigoare in momentul publicarii pe site.

Item added to cart.
0 items - 0,00 lei